onsdag 16. januar 2008

Picture time!

Her kommer litt bilder fra de siste ukene i Afrika. Har blitt ganske dårlig med bilder her til nå fordi mitt kamera må hjem til Norge på reparasjon, men legger ut noen de andre har tatt. Maria sin data med en del bilder er selvsagt også klikka så bildene er kanskje ikke så altfor interessante, men de viser hvert fall litt av det vikgtiste, nemlig noe av fargen vi fikk på Mombasa:)

Litt av gjengen fra Hald som var samlet på nyttrsaften.

Den ble feiret med god mat, litt underholdning og ikke minst selskapsleker

Meg og Margrethe


Vi så faktisk ingen raketter, men hva gjør vel det så lenge vi har stjernerab



Kvelden ble avsluttet med Love Actually mens vi varmet oss under dynene. I Nairobi er det nemlig kaldt!


Vi måtte vente på flyplassen i Nairobi i 12 timer for å unngå og måtte kjøre gjennom opptøyene.

Dagen ble stort sett tilbrakt på Java-house. På dette bildet ser dere Vegard og meg.


Trygt fremme i Kampala kunne vi kose oss i hagen til Kristin og Margrethe med Casava-chips (selv om dere ikke ser akkurat et på bildet). Her ser vi også det gamle Kenya teamet samlet som nå blir splittet til hver sin del av Afrika. Må minnene dere fikk isammen leve evig. Men dere kommer garantert til å få det kjempespennende på de nye stedene

Til slutt et lite glimt fra rush-trafikken i Kampala. Her gjelder det å holde bena tett inntil bodaen (altså motorsykkelen) for ikke å få dem knust i en av bilene man snirkler baner seg gjennom.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lizzy, jeg er så syykt misunnelig, men det gleder meg så at du har det fint :)
Du er skjønn

margrethe sa...

hei du!
Gøy med masse bilder!! Jaggu hadde vi det skøy:) Banange!

Håper å se deg snart igjen, du herlige kvinne i Mbale!

og du, sorry om eg er litt vel slitsom av og til...den humoren lever sitt eget liv av og til:P

Klemmer fra k`la

Ingvill sa...

Det er kjempe gøy med bilder!! Ja til flere! ;) Selv om jeg skjønner at det kan være litt stress uten kamera, hvis det er på tur til Norge....

Men nå må jeg jobbe med særemne.. Levering til tirsdag.. Heldige du som kan kose deg i Afrika!!!

Unknown sa...

Hei lisbeth!!
kjempegøy å les og se bilder, det må jeg bare si. Ble skikkelig rørt når du skreiv om de gatebarna...

Håper du har det kjempefint!! Jeg tror jeg skal søke på Hald til neste år, men mest som en plan b...
Misunner deg SÅ (!!!) som er i Afrika, du aner ikke:)

Mange klemmer fra Ane:D

Anonym sa...

Hei Lisbeth..

Artig å se bilder!

Godt å se at dere har dt bra, har hørt at det har vært heftige opptøyer der nede!!

Stå på..

Anonym sa...

Hei Lisbeth! Kjempefine bilder!! Veldig gøy å se! Håper du har det bra og holder deg frisk! Gleder meg utrolig masse til å treffe deg igjen om noen måneder!!

Glad i deg!
Klem fra Ida :)