lørdag 16. februar 2008

Dan er blitt skolegutt!

Rundt juletider kunne dere lese i Fevennen om Dan. Da bodde han fortsatt på gata, noe han har gjort i mange år ettersom han ikke har noe familie å være med. Men nå har en av de eldre guttene på CRO tat han hjem til seg og forrige uke begynte han også på skolen. La oss håpe at det vil vare denne gangen. He looks sooo smart!


For de som ikke har fått det med seg så har jeg fylt 20 år siden sist! Hadde egentlig ikke tenkt det skulle bli noe sørlig feiring, men da jeg kom hjem fra jobb hadde Marias søstre pyntet op biblioteket og stelt istand med gele, fruktsalat og sjokolademousse:) Utrolig koselig



Biblioteket dekorert til fest

Noe utadisjonell bursdaggave, men gleden var likevel stor=)



Ronald tester ut det nye utvalget av rar mat fra Norge. Sjokolademoussen og geleen gle ned, men lakrisen fikk frem en del grimaser.



For et par uker siden hadde vi besøk av en gruppe nordmenn fra Skrik-aksjonen. Da tok vi turen opp til Sipi falls, noen fossefall en times kjøretur fra Mbale.


Gunhild (som reiste i den gruppa), Charles og meg nyter utsikten



Tilslutt må jeg presentere den nyinnflyttede nordmannen her i Mbale. Roger er hans navn og det tok ikke mange dagene her nede før han gikk til innkjøp av motorsykkel. Noe som betyr gratis boda for oss når behovet skulle være der:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære Lisbeth! gratulerer så mye med 20års dagen den 8.februar!! Så ut som en koselig feiring, og jeg vet hvor mye det varmer med norske produkter, så langt borte fra norge!! Nå er det ikke så lenge til vi sees igjen! Gleder meg! Glad i deg! Stor god klem

Ingvill sa...

Høres ut som om du fortsatt har det fint der nede i varmen! Gleder meg til å høre mer! (Når er det du kommer hjem til Norge igjen?)

Kos og klem!

pam2rya sa...

Det var fint Lisbeth...keep us posted and enjoy yo' stay in Ug..